top of page

Spiritele Rătăcitoare

Toți cei care nu au parte de înmormântare nu-și găsesc liniștea, spiritele lor revenind la locul accidentului. Spiritul care nu găsește calea luminii rămâne atașat de un loc de un obiect

Aceste spirite se numesc rătăcitoare și o amprentă din ele rămâne printre noi. Fiecare dintre noi este liber să creadă sau nu, aceste

afirmații.




20 afișări1 comentariu

Postări recente

Afișează-le pe toate

Alege sa te vindeci

Nicio boală nu se vindecă până ce nu rezolvi emoția care ți-a creat-o. Schimbă gândirea, schimbă mediul, și te vindeci. Medicamentele nu-ți vindecă emoțiile, ci îți tratează simptomele. Vindecarea îți

Ridicarea Vibratiei

Ridicarea Vibrație e foarte important in viața noastră dacă vrem sa atragem lucruri bune ,pana ce mi-am dat seama care e treaba am avut o Vibrație extrem de joasa totul mergea rău in viața mea pana am

bottom of page