top of page

Povestea unui Spirit

Nu am un nume, dar am fost numit in mai multe feluri un demon, o fantomă, un poltergeist, un spirit și chiar un bătăuș. Cu toate acestea, nu am nici o amintire înainte de această existență necorporală pentru a confirma sau a nega astfel de nume. Nu am ochi, dar eu văd, nu am urechi, dar pot auzi. Nu am un corp, nu am nicio formă dar ma pot misca Dacă îmi strâng voința, pot să imit un om. Dacă o fac, pot să mișc obiectele cu gândurile mele. Nu știu ce sunt, dar știu că sunt foarte vechi

Nu pot scăpa de pe proprietatea casei în care sunt. O veche casa americană construită intr-o suburbie americană .Nu cred că m-am născut în casă, pentru că amintirile mele sunt legate de sfârșitul celui de-al doilea război mondial. Am trăit cu familia Stockley la vremea respectivă. William Stockley a fost stăpânul casei și a fost căsătorit cu Ann. Aveau trei copii, doi băieți și o fata tânără pe nume Ashley. Ambii băieți s-au alăturat războiului și nu s-au mai întors. Ca orice tânăr, am tânjit dupa atenție și am torturat familia cu mult rău. Cand auzeau zgomote pe timp de noapte, mă loveam de pereți.

Timpul a trecut,Ashley a crescut, sa căsătorit și sa mutat. William și Ann au rămas cu încăpățânare în casă până când amândoi au ajuns bătrâni. Într-o noapte, nu după mult timp după 70 de ani, William stătea în studioul său citind în timp ce Ann dormea in dormitor.William a suferit un atac de cord și a murit pe podea. El nu sa alăturat mie ca un spirit de orice fel,nu am putut face nimic pentru al ajuta. A fost prima dată când mi-am dat seama cât de neajutorată era existența mea. Ann sa mutat cu fiica ei și nu i-am mai văzut vre-o data pe niciunul din cei din fam.Stockleys.

Am rămas singur pentru o vreme . Am simțit singurătatea pentru prima dată. Cu toate acestea, curând o nouă familie sa mutat în casă. Îmi amintesc ca sa produs o amenințare nucleară nu departe de casă. Protestele au fost un subiect de conversație pe măsură ce fam.Graham sa mutat. Donald și Maria Graham și cei doi copii ai lor Mark și Robert. Eram mult mai exclusivist față de Grahams.Eram multumit ca nu mai eram singur devenit mai retras ,De mult timp am încetat să încerc să-mi testez limitele.

Fam.Graham a trăit o viață destul de nefericită. I-am urmărit anii de zile viețile lor plictisitoare Am ținut distanța, cu timpul au devenit mai în vârstă și, în cele din urmă, au plecat. Au plecat spre vest pentru o muncă mai bună. O noua familie sa mutat fam.Youngs. O familie modernă Jane și Hank erau părinții, ambii lucrau ,Elizabeth era fiica lor, genul de fata care ar fi pus pe pereții camerei postere ale unor trupe populare de băieți. James a fost cel mai tânăr și mai fascinant din familie.

James era mai retras și toti ceilalți din familie l-au ignorat. Avea treisprezece ani când l-am întâlnit. petrece multe ore singur iar restul familiei sale părea fericita să fie departe de el. Camera lui era sanctuarul său; un loc in care el era in sinele lui adevărat. Se schimba când pleca din camera lui, falsifica normalitatea.

Orice încălcare a sanctuarului său la făcut să devină violent. Prima dată când am văzut asta a fost când aproape a rupt brațul surorei lui mai mare care l-a lovit în ușă. Așa că familia lui a evitat să încerce să mai intre în lumea lui.

Pe măsură ce creștea, James se înrăutățea. Era teribil fascinat de moarte,Ceea ce si a început cu cărți și poze ,aducea mereu cadavre de animale mici în camera lui. La vârsta de paisprezece ani, a început să se furișeze din casă noaptea. Mergea in locuri in care eu nu il puteam urma ,revenind ore mai târziu. Avea obiceiul de a scrie când era supărat. Adesea, cuvinte sau fraze repetate, ca o mantra. Părea să creadă că toți cei din jurul lui il mințeau când vorbeau despre lucruri precum iubirea și ca ai doresc tot ce era mai bun.Le-a urât pentru asta. Apoi a început să colectioneze cuțite.

Cand avea cincisprezece ani. După una dintre călătoriile sale de noapte, a venit acasă cu un pistol înfășurat într-un prosop. Vad ca ia cu calm un cuțit cu o lamă de cel puțin 7 inci, dintr-un sertar apoi si-a pus pistolul in spatele pantalonilor și sa strecurat cu calm și cu grijă în camera surorii sale. Se uită la ea cum dormea, apoi ia o pernă si o pune pe fata ei si incepe sa o înjunghie cu cuțitul Ea a țipat pentru o clipă în pernă, dar in repetate rânduri înjunghiată la piept și plămânii au împiedicat-o să mai tina multă rezistență.

Când Elizabeth se opri, James se uită la munca sa. După ce sa mulțumit, el a început încet să meargă în camera părinților săi.Am încercat să-i avertizez. După un pic de efort, am reușit să mișc o lampă de lângă patul de pe o masă, făcând-o să spargă pe podea. Amândoi s-au trezit, dar nu au fost total conștienți de pericolul care se îndrepta spre ei. James a intrat în camera lor și a văzut că nu mai dormeau. Într-o singură mișcare, își aruncă cuțitul sângeros pe podea si își scoase arma. Era încă întuneric, iar părinții lui nu aveau timp să-și dea seama ce avea sa faca fiul lor.A tras mai multe gloanțe în ei,ucigându-i

James se uită la fiecare dintre părinții lui și pur și simplu se îndepărteaza.Se întoarse în camera lui, scoase un alt cartus pentru pistol, își ia alt cuțit și începu să meargă spre ușa din față. Mi-am dat seama că nu se va opri. Trebuia să ucidă,mi-am dat seama ca trebuie sa il rețin pana ce avea sa vina poliția . Am fost îngrozit și furios când am vazut ca mergea spre capătul uși ca sa meargă afara.Mi-am concentrat toată puterea mea asupra lui, încercând să-l împiedic să se miște. Într-o clipă, punctul meu de vedere se schimbase. Acum țin un pistol și l-am oprit câti va metri de ușă. L-am posedat. Aveam controlul corpului său, dar nu știam pt.cât timp. A ridicat pistolul și la pus pe tâmpla apoi a tras . Ce ghinion, mă uitam din nou la un băiat sângerând pe podea, fără viață.

Dupa nu mult timp politia a sosit.Casa a fost închisă, cadavrele adunate. Nu a durat prea mult până când am fost din nou singur. Ai auzeam pe oameni vorbind când treceu prin fata casei o altă versiune a ceea ce sa întâmplat,a ieșit din crima - sinucidere,Au spus că această casă este bântuită. Că un spirit îl posedase pe băiat să-și ucidă familia și apoi pe el însuși. Nimeni nu va intelege vre-o data ceea ce a facut eu ca sa il opresc pe James.Cu toate acestea, nu m-am simțit niciodată mai singur. :(

6 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page